Search




Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 19
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 429606791 598015294
2016 Формування і реалізація інвестиційних стратегій інноваційного розвитку підприємств: сутність, основні складові та оцінка Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 142871281 317913783
2016 Аналіз тенденцій розвитку інноваційної діяльності в контексті стратегічних механізмів дематеріалізаційних змін Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 25063018 14174289
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 360970098 1979869889
2016 Analyze of marketing resources of a region – the base for creation reasonable distribution policy of innovations at industrial enterprises Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -1397285354 -1117706354
2016 Характеристика основних підходів до оцінювання ефективності використання ресурсів на промисловому підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna Article 687853 1868751
2016 Маркетингові ресурси регіону як основа ефективної системи розподілу промислового підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 13463544 18918047
2016 Дослідження попиту на ринку культурно-масових заходів в Україні Bilovodska, Olena Anatoliivna; Данько, А.С. Conference Papers 1995913 3045710
2016 Аналіз логістичного потенціалу як чинник ефективних потокових процесів при розподілі продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 1576821009 1593776188
2016 Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1341106412 1658228249